mandag 4. oktober 2010

Pakking på høyt nivå!

Heisann folk!
Dette er da mitt første innlegg på min nye blogg. Og da vil jeg for det første takke Joachim Skjævestad for tida han har brukt for å designe bloggen min - tusen takk :D Du skal få en fet safari hatt!


Dette året skal jeg til UGANDA! Her skal jeg jobbe med Chrisc sammen med den fantastiske jenta Naomi fra Grimstad :D
Og jeg reiser om nøyaktig 30timer og 50min!! :D Det er nesten uvirkelig enda, hadde ikke begynt å pakke før for to timer siden, men fikk endelig fart på sakene ;)
Nå har jeg faktisk klart å begynne å sortere litt i rotet mitt - å prøve og velge ut det jeg trenger. Og her får dere se to bilder på hvordan pakkinga ser ut nå 30t og 50min før jeg drar:




Masse mat, apotek ting, gaver og klær! Huff, skal få orden i dette i morra!
Kjenner jeg gru-gleder meg til å reise nå - er så spennende! Jeg skal prøve å oppdatere bloggen titt og ofte, så du er hjertelig velkommen til å følge med her :)


Snakkes:)

4 kommentarer:

  1. Lykke til og god tur

    SvarSlett
  2. Steike, du hadde jo veldig mye mat da! :P haha :D

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å følge med! Lykke til, håper du får et fantastisk lærerikt år! DU er god :D

    SvarSlett
  4. Haha, 6 pakker med toro brownies - du er god Marie Louise <3
    Ha en fantastisk tur!

    SvarSlett