tirsdag 12. oktober 2010

Boda Boda? Jadda!

Naomi og jeg var å handla på et Supermarked i går etter jobb. Vi kjøpte masse frukt, grønnsaker, pasta, vann osv - masse mat! Det var ganske langt hjem fra Supermarkedet og hjem, så naive som vi er begge to sier vi jadda!, når han spør Boda Boda?
Han som kjørte lessa på posene våre på styret, holdt den svære vannflaska i hånda, mens han kjørte med en hånd! Dette var en gæ´ærn opplevelse!
I tillegg hadde vi på oss skjørt og kjole, og det var ikke plass til at to stk satt damesal, haha! Og vi hadde svære sekker med pc, bøker, kamera og alt i. Så jeg satt bakerst og klamret meg fast til Naomi så jeg ikke datt av!
Vi fikk en del rare blikk kan du si!
Så kjører vi på veien, litt redde for å dette av - men han kjørte veldig forsiktig. Plutselig! Raser en annen Boda Boda utrolig fort forbi - og bakpå sitter det en mann i dress, helt avslappa mens han snakker i telefonen?!
Her snakker vi kontraster..
Se for deg to hvite jenter i finklær, full lessa med poser på styret, to digre sekker fulle av ting på ryggen, som sitter å klamrer seg fast på en Boda Boda! Samtidig som sjåføren kjører med en svær vannflaske i hånda og styrer med en hånd, hehe!

1 kommentar:

  1. Hei! Per Harald, her. Jeg sitter her sammen med Odd og Bjørg, og tenkte vi skulle legge inn en kommentar på bloggen din.

    SvarSlett